Pudełko z jednego arkusza 30x30 - mini tutorial

sierpnia 21, 2016 matra 0 Comments

Podczas ostatnich porządków znalazłam dosyć stare pudełko wykonane na podstawie jednego z internetowych tutoriali. Niestety nie potrafiłam dokopać się jego źródła, jednak pomysł jak dla mnie jest na tyle fajny. że postanowiłam podzielić się nim z Wami. To bardzo proste urocze pudełeczko bezproblemowo wypełnicie cukierkami bądź domowymi ciasteczkami, taki pomysł na prezent i opakowanie last minute. Co jest w nim najlepsze to to, że można wykonać je wykorzystując tylko jeden arkusz papieru scrapowego. Do samej podstawy potrzebna będzie tablica do bigowania i nożyczki, tylko tyle (:
Dowolny wybrany przez siebie arkusz papieru 30x30 ułóżcie na tablicy do bigowania (ja posłużyłam się starym, zbędnymi mi papierem) i zaznaczcie piórkiem na wysokościach 3 i 9 cali. Następnie obróćcie arkusz o 90 stopni i zagnijcie kolejno na: 1", 3,5", 6,5" oraz 9".
To tyle. Teraz pozostaje Wam ponacinać boki - linię cięcia zaznaczyłam czerwonym cienkopisem.
Gotowe skrzydełka po bokach wystarczy już tylko złożyć do środka i podkleić. Gotowe pudełko prezentuje się tak:

Ja dla ciekawszego efektu posłużyłam się papierem z motywem drewnianych desek, oraz użyłam kwiatów i scrapińcowych tekturek. Moje pudełko po ozdobieniu i sklejeniu prezentuje się tak:





0 komentarze: